Minden jog fentartva! Az oldalról bármilyen információt és képet tilos letölteni. Ennek megszegése súlyos büntetést von magaután! Természetesen én is betartom ezt más oldalakkal.
Az oldal szekesztője
GTA Vice city
Ismertető
A nyolcvanas években járunk, egy Miami-szerű városban, ahol kokainbárók ugranak egymás torkának, és a kubai bevándorlókból álló bandák valamint a hawaii ingbe öltözött gengszterek között mindennaposak a véres leszámolások...
Élelmesebb olvasóinknak nyilván feltűnt, hogy a játék címéből hiányzik bármiféle számozás. Nos, a sorszám elhagyása nem holmi hanyagság a Rockstar részéről, egyszerűen arról van szó, hogy nem szerették volna a Vice City-t sem negyedik részként, sem a GTA III küldetéslemezeként besorolni. Ez egy teljesen új játék, melynek története tizenöt évvel a GTA III eseményei előtt zajlik. Vadonatúj hőst is kapunk: Tommy Vercettinek hívják, és ő még beszélni is tud. (Bár Ray Liotta színész ebben nagy segítségére van...:D)
Drog, pia és nők Hősünk némileg hasonló szituációba keveredik, mint a Hallgatag Fickó a GTAIII-ból, ugyanis nemrég szabadult a sittről és visszaesőként ismét ahhoz akar fogni, amihez a legjobban ért: kokainüzleteket lerendezni és a bevételt piára, drogra és nőkre költeni. Mivel a tárgyalásokon példásan tartotta a száját, ezért Vercettit ismét tárt karokkal fogadja régi főnöke, Sonny Forelli és Vice City-be küldi, hogy olyan (persze kétes…) üzleti ügyeket rendezzen le, amelyek milliókat hozhatnak a konyhára. A gond csak az, hogy Vercetti csapdába esik, elveszti a dohányt, és csak sejtései vannak, ki lehet a tettes. A főnök viszont nem túl boldog, hogy bottal üthetik a zsozsót, így hősünknek nem marad más hátra, mint hogy kétségbeesésében az élre törjön, lemészárolva mindenkit, aki az útjába áll: többek között szelíd motorosokkal, kubai bandákkal, korrupt politikusokkal kell szembeszállnia.
Neonfényáradat A GTA III-al szemben a leglényegesebb változás grafikai téren jelentkezik majd a legújabb részben. Egyrészről természetesen a sokkal jobban determinált kor (nyolcvanas évek) és a helyszín (Miamihoz, Floridához hasonlít) miatt jóval stílusosabb lesz a grafika: az utcák neonfényben úsznak, a gengszterek hosszú, lenőtt sérót és havai inget viselnek – a korszak hangulatának kidolgozottsága terén igazi Mafia-színvonalra számíthatunk. Másrészről technikailag is jobban fog ütni a cucc: az épületek textúrái a GTA III-énál jóval élesebbek, részletesebbek és sokkal kimunkáltabbak a különféle karakterek és járművek is. A legfrissebb képeken és animációkon például az is látszik, hogy Tommy Vercetti ruhája nagyjából kétszer olyan kidolgozott, mozdulatai kevésbe robot-szerűek és arcvonásai is jóval emberiebbek, mint a korábbi főszereplőé. Ráadásul hősünk a játék során többször is ruhát fog váltani, így ezen a téren sem kell majd szégyenkeznie a Mafia főszereplőjével szemben.
Vercetti mellett sokkal valóságosabban viselkednek a járókelők is. A fiatalok görkoriznak a járdákon, az idősebbek padokon üldögélnek, és újságot olvasnak vagy cigarettáznak. Az igazán menő gengszterek pedig dögös járművekbe szállnak: hatalmas fehér limuzinokat, csodás luxushajókat, vagy rakétaként száguldó motorbicikliket birtokolnak. Bizony, a Vice City-ben végre két keréken is száguldhatunk! És a legszebb az egészben, hogy ezeket a gyönyörűségeket mind-mind elköthetjük!
Kétszer akkora város, mint GTA III-ban! Ez pedig tényleg nem semmi, ha az előző rész Liberty City-jének impozáns méretére gondolunk. Ehhez persze egy izmos grafikus motor is kell: a Criterion RenderWare-jéről van szó, amelyet többek között a Broken Sword III is használni fog. Summa-summarum, a Vice City rendkívül dögösnek ígérkezik: nagyobb, szebb, és stílusosabb lesz, mint nagynevű elődje – ismét hatalmas feeling lesz rosszfiúnak lenni...